StruMpaN pÅ okÄnd MarK

I dag fyllde min jobba kompis och vän Sanna år. Hon hade sitt kalas på Orange salsa klubb.
Tänkte bara gå ditt en sväng och säga grattis. Ställde mig o kolla lite när de dansa men vips blev jag uppbjuden! blev skit glad bara av det. För hur ofta händer det när man går ut på krogen att man blir uppbjuden?!

Jag kan ju inte dansa salsa men jag försökte och gud vad han snurra mig. Asså det var så himla kul. Stannade i 2h.. Blev så glad i hela kroppen, varför gör man inte sånt här oftare?

Nä nu ska jag sova ska upp och jobba i morgon o sen blire korridoren!! Tjoho!

kram på er

Stina "latin lover" Pettersson haha


Kommentarer
Postat av: åsa

Får jag gå med nästa gång, Brasilien movesen sitter kvar lite hahaha, vilka dagar ?? Puss käraste du som e så fin

2008-03-28 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0