MaT StiNa

Den 25 varje månad får jag för mig att jag är rik...  (o sen får jag snåla resten av månaden)

Idag har jag varit på min favorit affär Tant Gröns Skafferi. Tycker det är så himla roligt o handla mat o särskilt när det finns massa ekologisk! Titta va mycke mat jag köpt=)
image11

stinas hälotips
Lägg mandlar i blöt i några timmar eller mer
Rosta dem i ungnen på 100 grader i 5 timmar tills de är hårda.
Det blir Skit Gott!!! prova vet ja!

I dag har jag även köpt en benno på Ikea som jag ska ha på toan, blev inspirerad efter ha läst stylisten Elin Z Milleruds inrednings repotage i aftonbladet för några veckor sedan. Go elin!! Upptäckte dock när jag monterat ihop hela grejen att jag glömt en planka..

Sen vill jag slå ett slag för Röda Korset i Boländerna, mycke bra loppis. Köpte en tröja (30kr) o en kjol(10kr) idag.

                                 image12             image13

Har förstått att det är på modet med vippkjol så jag slog till..

ää nu ska jag sluta babbla..

Ha det så bra! Kram

Kommentarer
Postat av: eMiLiA

Vart ligger affären vackra du? Älskar att köpa sånna där saker? Skriv mer om affären! ÄSLAR din blogg, ja skrattar hela tiden. du är lycka!

2008-03-26 @ 08:02:53
URL: http://emstil.blogg.se
Postat av: Stina

Guuu va glad jag blir när du skriver så där!!! Tack snälla söta Emilia!

Tant Grön ligger i Håga bortanför Eriksberg. De har hur mycket goda ekologiska grejer som helst!!
Här är deras hemsida
http://www.skafferiet.com/

Stor kram på dig

2008-03-26 @ 13:48:11
Postat av: Lina

Hej söta, vad duktig du är med bloggen =)
Vi ses imorgon bästa lillstrumpan
puss&kram

2008-03-26 @ 19:32:59
URL: http://studsbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0