Lillstrumpa bubblar

                                                                      Hej! Jag heter Stina och är 27 år.
                                                                Idag har min mamma hjälpt mig att städa.
                                                                                        Är jag onormal?

                                                                                                                  "Ano Nym"


Fick precis ett infall o kom på att man kanske skulle börja blogga.. jag som knappt vet vad det är....
började läsa min kära kusin blogg (knivlisa) förra veckan o det verkade ju kul fast det kanske är för att hon är kul, snygg och helknäpp( in a very good way I have too say)

Syster Yster är bortrest under påsken så jag sitter här ensamen i lyan. Men jag har passat på att ha herr besök i helgen! Han heter Frans, kallas Frasse. Väldigt mysig dock lite hårig... Jaa jag pratar om Annelies katt..

Jaaha det här var mitt livs första blogg inlägg! Cooolt!
kul det här ju ,men man kan ju undra om nån läsert..
kan ni inte skriva hej om ni läst..=)

Puss o Hej I say

  Strumpan


Ps Även om jag åker skidor ganska bra så är jag kass på att stava hoppas ni har överseende =P

Kommentarer
Postat av: signe lindholm

Tjena babe, jättefin blog! Jag väntar med spänning på fortsättningen... kram!

2008-03-24 @ 12:22:25
Postat av: Sara

Hej Stina-kompis.
Trevligt med blogg tycker jag, nu kan jag hålla bättre koll på er.
pussar

2008-03-24 @ 14:09:55
Postat av: Ylva

Jag såg din kommentar hos Knivlisa. Det är ett smart sätt att skaffa läsare, kommentera hej vilt hos andra. Lycka till med bloggen!

2008-03-25 @ 08:37:47
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Jenny Lundvall

guuuud va underbart att världens BÄSTA stina har börjar blogga!!!!
Kraaaam

2008-03-25 @ 18:31:01
Postat av: Stina

åå Tack så jätte mycket för de fina inläggen! Kul att ni läst=)
Kramar

2008-03-25 @ 21:02:32
Postat av: Malin

Stiiina! Va du e duktig! Jag har aldrig riktigt fattat grejen med att blogga (ska det va kul liksom), men nu när du gör det kommer det ju bli helt fantastiskt ju. Cool! Hejhej från mig!

2008-03-26 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0