GrYneT ruLes

I min värld gäller Grynets lagar! T ex                

 image9             image10


Men efter påskens godis vräkande.. har jag bestämt mig för att ha godisförbud tills vecka 28. Detta betyder dock att jag måste bryta mitt och Ysters nyårslöfte. Som löd att vi skulle äta godis varje dag! Det har vi lyckats med ganska bra kan jag stolt meddela.

Grejen med mig är liksom att jag inte bara kan ta en godis. Det är ingen godis eller hela skålen.. Yster dock hon kan gå och små mysa och äta en godis i halv timmen.. hur funkar detta?

Vill dock poängtera att förbudet inte gäller glass, kakor och andra sötsaker bara godis. Nån måtta får det ju vara på eländet! Ska få 500kr av min far om jag klarar det (så var jag tillbaka på mellanstadiet igen)

Observera frukt är fortfarande inte godis!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Josef

HEEEEEJ!!
Jag läser din blogg och jag gillar! Jag tillhör dem som kan ha en godispåse låt säga 30 kr lösvikt i typ 2 månader eller tills man får besök, får då försvinner den snabbt...men duktigt av dig, hoppas du får dina 500 kr som du sedan kan köpa bara godis för!!

2008-03-24 @ 22:35:58
Postat av: knivlisa

Åh heeej vad kul att du bloggar!!! Och läser min. Och vill ligga med kändisar. puss

2008-03-25 @ 11:29:36
URL: http://knivlisa.blogg.se
Postat av: Stina

Va kul att ni va här Josef o lisa!!
Självklart ska jag köpa godis för pengarna!
Kraaam

2008-03-25 @ 21:07:20
Postat av: eMiLiA

godisförbud är tortyr! Tro mig jag vet. Ska ja säga ett tips. Kvinnan (asså jag) har börjat träna stenhårt å vips va sockersuget mycket mindre, ja lovar helt sjukt. Jag äter godis varje dag, but no more. Skitaduktig! Skriv mer mermermer!!!!!

2008-03-26 @ 08:05:47
URL: http://emstil.blogg.se
Postat av: eMiLiA

förresten, ja glömde ju! Vi har ju samma idol ju!! Grynet for life! å zlatan men han får du inte dela me mig för vi ska gifta oss. pussa

2008-03-26 @ 08:06:53
URL: http://emstil.blogg.se
Postat av: Stina

Ja det stämmer faktiskt när man tränar vill man på nått sätt äta nyttigare. Var faktiskt ute o sprang i morse, skönt och va dukig man känner sig sen..Nu ska vinter fläsket bort! =)

Ja Grynet är ju helt SJUKT BRA =) zlatan är inte så tokig han heller kommer gärna på bröllopet!

Kraaaam

2008-03-26 @ 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0