VaRt är MiNa nyCklar????

Den ständiga frågan!!!

I morse när Yster och jag skulle åka till Stockholm.. Var det stressigt som vanligt man vill ju lixom ligga kvar i sängen så länge man kan.. Yster betämde sig för att gå före, så skulle jag cykla ner till stationen(eftersom jag var långt i från klar)

Kl 10.55 fick jag panik o börja leta förbrilt efter mina cykel nycklar. 11.01 fortfarande inte hittad dem  o tåget gick 11.09. Så det var ju bara att börja springa.. sprang som en tok..å jag hann.. men Varför är det alltid så här? är så ostrukturerad o är en sån tidsoptimist..

Det jobbig är att det kommer vara samma sak i morgon när jag ska iväg.. för jag har ju fortfarande inte hittat nycklarna och det kommer jag komma på precis när jag ska gå... suck.... (stina i ett nött skal)

pöss påse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0