suShi kommer laStat..

I kväll har vi varit hos fina Kristin o ätigt sushi o snickers=) mysigt och gott!!

                     



Nu har jag lyckats med det jag verkilgen ansträngt mig med att inte göra. Under en tid har min mellansslags tangent ramlat bort o jag har verkligen inte fått dit den.. Så varje gång jag ska göra mellanslag måste jag trycka på en lite plupp grej..skit störigt.. Men nu när min brorsa ska komma i morgon o installera mitt bredband tänkte jag att han skulle fixa det...Men nu har jag tappat bort ståltråden!!! (eller vad det va) som ska sitta under tangenten.. himla skit...så nu får jag väl pluppa resten av livet..


                                                                                                 


Kram på er

Ps Lina hoppas du mår bättre!! tänker på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0