StruMpaN GoEs PiNkare

Nu har Yster suttit här o skrattat åt  mig.. för i morse vakna vi av att det knacka på dörren. Jag ramlade typ ner för trappan, håret stod verkligen åt alla håll o på mig hade jag min randiga sunk tröja o ett par jätte fula bruna sidentrosor.. he

Yster - vadå ska du öppna så där?

Men då var det försent hade redan öppnat...
o utanför stod vaktmästar och nån snubbe..

Strumpan - eee ska bara sätta på mig nått..vänta lite..

fösökte hitta några byxor.. o öppnade igen men då var de borta...

Så jag gick o la mig...hade precis somnat om å då knacka det igen...
äh det låter inte så kul men jag var väldigt ful =)

I dag har jag köpt en rosa kappa annars har jag mest slappa. O varit på El Perro del Mar.. Hon var jätte dukdig(trodde typ att hon skulle va spansk men icke) Lykke Li saknades!


                                                        image25

ja så här ser den ut... kolla in böjningen på handlederna..o dammtussen på trappan..

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fin du är stina!!

2008-04-10 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0