SläPp fånGarnA losS Det äR vår...

(eller Ångesten är lös det är vår!)

ALLA älskar våren!!  utom jag...
visst tycker jag det är skönt när solen skiner och fåglarna kvittrar.. Men jag får sån grav ångest(ja mer än vanligt) när våren slår till och knopparna brister. Kanske är det för att man borde vara så glad, det är ju så härligt väder.. men Ångesten bara knockar en och trycket på bröstet blir enormt och man blir helt handlings förlamad.  o Allt känns bara så jobbigt och man vet inte vad man ska göra eller vart man ska ta vägen..

Men jag vet ju att det blir bättre... Snart är det ju vinter igen=P men då har man väl ångest för det...

ne rå det är säkert bättre redan i morgon=)             Klicka för att se bildinformation

Kommentarer
Postat av: Vill ha!

Usch, vårdepression är pissjobbigt. Stackars liten. Synd att du inte följde med häromdagen men nu förstår jag varför du verkade lite nere.
Kramkram

2008-04-17 @ 13:29:39
URL: http://www.villha.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0