I´m BAck (on trAcK)

Hoho!!
Ja jo det är ju ganska härligt med vår. Idag satt jag ute och sola innan jobbet. Det va gött!

Jag har en jätte snäll storebror!
Vi är dock ganska olika varandra han är en perfektionist och jag är en slarverist, han har fru och två barn och är ett riktigt datasnille och jag jag kan inte änns få till en dejt med en kille....han har bakterieskräck och jag äter nästan tuggummi från gatan..
Men vi dansar båda två=) haha.

Jag har alltid lite dåligt samvete för att jag är en dålig faster som knapp umgås med mina brorsbarn. Men i måndags var jag allafall där o lekte lite med Esther 7år och Noah 3år. Noah och jag lagade min favoriträtt pannkakor!

När jag kom dit kom Noah springande.
- Titta fasSSer Stina jag har slipps precis som morfar!

image45image47Noah och mamma Matilda

Faster Stina - Vilken dukigt kock du är Noah!
Noah - Ja jag är en jätte duktig kock!!
självförtroende det gillar vi!!

image48 Få kolla bakom!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0