I love VakSalaToRg

Det absolut bästa med Uppsala är Vaksalatorg på lördagarna!! Var där i  morse vilken lycka!! I Lööööv it!!

Fynda en del, hittar mest fina grejer till andra.. tycker det är så kul att ge bort....fast alla kanske inte uppskattar det lika mycket...killarna jag har haft har fått en del grejer mer eller mindre uppskattat =) haha ha

                                   image24

oj blev visst en bild på det nyaste inom elektroniken...

Elan tanten som du alltid köper skor av undrade om du glömt ett par? hon hade allafall spart dem o skulle ta med dem nästa gång=)

ÅÅ vaksala i mitt ♥

Kommentarer
Postat av: elin

jag döööör!
vill vill vill
nästa vecka kommer jag.
har saknat det till dödagar.
är det mig du menar att hon lagt undan skor åt????

2008-04-05 @ 17:30:45
URL: http://elinzm.blogspot.com
Postat av: elin igen

hehe underbar bild
;)

2008-04-05 @ 17:31:23
Postat av: strumpan

Klart det var dig hon snacka om!!!

Vi ses nästa lördag vid kl 9.
(så kommer båda va där vid 8...haha)
Kram på dig måste hänga mera!!

2008-04-06 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0