DeN här Dagen vilLe jag alDrig skUlle kOmmA =/

Den här dagen ville jag aldrig skulle komma.... Så skrev jag i min dagbok när jag var sju år och min kille (Putte) gjort slut =) sen dagen efter sa han att han bara skoja, att han bara sa så för att Maries pappa varit dum på pingisen...eee

Yster har fått en egen lägenhet! Jätte tråkigt för mig men jätte roligt för henne. Kommer bli så tom här i  min lya på 26 kvadrat... snyft... men vi kommer ju alltid vara bästa vänner=)

o så har Lykke Li ställt in =(

us vilken ångest dag! men blev lite glad av att bröllops planera...




Kommentarer
Postat av: Lina

Men hur ska detta gå! Jag känner mig som ett skilsmässobarn! Yster ska flytta muhuuuu!
Skämtåsido, kul för Frugan att hon fått sig ett eget place! =)

Trist att Lykke Li ställde in..
puss i natten till LilltrUmpAn

2008-04-09 @ 00:10:48
Postat av: elin

men guud
gratta lina så mycket!

2008-04-09 @ 08:45:23
URL: http://elinzm.blogspot.com
Postat av: åsa

Ohh noo, vart ska hon flytta ? Miss u babe när ska vi ses ? Puss

2008-04-09 @ 09:11:22
Postat av: Vill ha!

Va, fick hon lägenheten? Fick inte höra något om det när jag var inne idag. Gratulera henne så mycket från mig. Men jag tycker lite synd om dig, stackars liten blir ensam:( Hörde att ni kanske ska gå på spelningen ändå ikväll, skojskoj. Hoppas ni får kul.
Kram!

2008-04-09 @ 19:19:52
URL: http://blogg.passagen.se/villha
Postat av: eMiLiA

Jag är kär i din blogg!

2008-04-09 @ 22:36:49
URL: http://emstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0